Szukaj na tym blogu

wtorek, 18 sierpnia 2015

Zakupy i nowe plany

Po rocznej przerwie zatęskniłam za włóczką i drutami. Kiedy obejrzałam na blogu Intensywnie Kreatywna opis powstawania pięknej chusty Alpejskie Łąki zamarzyłam, aby taką wydziergać. Autorka bloga nagrała również filmiki jak ją wykonać. Wzór jest darmowy, dostępny na Ravelry . Aby wykonać chustę potrzebna jest włóczka, więc zrobiłam zakupy w Sklep-IK 
 Pierwszy raz mam w ręku Drops Lace ,włóczkę która jest szlachetną mieszanką 70% baby alpaca i 30% jedwabiu morwowego. Cudo:)
Mam nadzieję, że powstanie piękny ażurek. Włóczki mam na kilka chust lub szali. Będą prezenty.
 

2 komentarze:

  1. Włóczki przepiękne kupiłaś. Wzór chusty "Alpejskie łąki" rzeczywiście jest bardzo ciekawy, z tych materiałów wyjdzie cudo, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe zakupy :-) Cudne moteczki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń