Szukaj na tym blogu

niedziela, 1 grudnia 2013

Ananasowa chusta

Ananasową chustę dziergałam razem z Intensywnie Kreatywną. Właścicielka bloga nagrała kilkadziesiąt filmików z każdym etapem powstawania chusty, tłumacząc wszystko dokładnie, tak że ja początkująca w tym temacie, właściwie bez większych problemów przebrnęłam przez tworzenie chusty. Pierwszy raz robiłam chustę zaczynając od prowizorycznego łańcuszka, pierwszy raz robiłam rzędy skrócone i wrabiałam koraliki. Udało się, oto ona, jeszcze w czasie blokowania:



5 komentarzy:

  1. Piękna :-)
    Wspaniałe kolory wybrałaś na jej wykonanie - jest przepiękna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dekoracyjny rogalik, w miłych dla oka, ciepłych kolorach wyszedł. Jedynie szkoda, że aparat koralików nie uchwycił. Podziwiam Twoje umiejętności i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wykonalas ta chuste! Zdolna jestes dziewczyna! Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna chusta ja mam ja w planach:)

    OdpowiedzUsuń